Том 36 (75) № 1, 2025
1. ЕКОНОМІКА
Бурдяк М.І., Томашук І.В
СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ЯК ОСНОВА ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ІННОВАЦІЙ
Гаврилюк І.І., Булик М.О.
ОЦІНКА ДІЯЛЬНОСТІ ІНОЗЕМНИХ ТНК НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ
Гаврилюк І.І., Булик М.О.
НОВІТНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ТНК ПІД ВПЛИВОМ МІЖНАРОДНОЇ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Kraus Nataliia, Kraus Kateryna, Marchenko Oleksandr
INSTITUTIONAL COMPONENT OF THE FORMATIONOF ECOLOGICAL FRANCHISING IN THE CONDITIONS OF ECONOMIC CONVERGENCE
Літвін О.Г., Турло Н.П.
СУЧАСНІ ТЕОРІЇ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ В УКРАЇНІ
Овсієнко Н.В., Костенко Ю.В.
АНАЛІЗ ЕКОНОМІЧНИХ ФАКТОРІВ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ НА РИНКУ УКРАЇНИ
Шаламай О.А.
ФАКТОРИ ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ ТА ГЛОБАЛІЗАЦІЇ В ЗЕЛЕНОМУ РОЗВИТКУ КОРОЛІВСТВА ЙОРДАНІЯ
2. ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК
Лабенко О.М., Сафоник О.В.
АНАЛІЗ МІЖНАРОДНОГО ДОСВІДУ ЗАСТОСУВАННЯ ФІНАНСОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ РЕГУЛЮВАННЯ ВИКИДІВ У СІЛЬСЬКОМУ ГОСПОДАРСТВІ
3. МЕНЕДЖМЕНТ
Волошин М.І.
ПРИЙНЯТТЯ КРЕДИТНИХ РІШЕНЬ – ВАЖЛИВА СКЛАДОВА УПРАВЛІННЯ КРЕДИТНИМ РИЗИКОМ ТА ДОХІДНІСТЮ
Іванов Ю.В., Нагай Д.Р., Сохань Т.Д.
ЛОГІСТИКА В СУЧАСНИХ УМОВАХ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ
Лебедєва Н.А.
РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В РОЗРОБЦІ КОНЦЕПЦІЇ ЛІДЕРСТВА ТА КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ
Палей Д.А.
АНТИКРИЗОВЕ УПРАВЛІННЯ ЯК КЛЮЧОВИЙ ЕЛЕМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТІЙКОСТІ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ
Турчак В.В., Швед В.В., Шевцов О.О.
ПРО ДЕЯКІ ПИТАННЯ ПОБУДОВИ КОРПОРАТИВНИХ СТРАТЕГІЙ
Халіна О.В., Шмагало В.І.
КЛЮЧОВІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА
Чернявський І.Ю.
ФОРМУВАННЯ ПАРАДИГМИ РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВ АГРАРНОЇ СФЕРИ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ
Швед В.В., Кізюн Б.М.
МЕТОДОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
Шматько Н.М., Яковенко С.В.
АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯД БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВА
4. МАРКЕТИНГ
Багорка М.О., Юрченко Н.І.
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЧНИМИ ЗМІНАМИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ АГРАРНОЇ ГАЛУЗІ
Musiienko Viktoriia
INFORMATION SOLUTIONS FOR RISK MINIMIZATION IN INTERNATIONAL REAL ESTATE MARKET
Фімяр С.В., Блакита В.О.
БРЕНДИНГ ТА МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ
Шумкова О.В.
МАЙСТЕРНІСТЬ УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ ЯК ІНСТРУМЕНТОМ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ
Кузьма Т.М., Панюк Т.П.
ПРАВОВІ АСПЕКТИ РЕГУЛЮВАННЯ ТРУДОВОЇ ЗАЙНЯТОСТІ МОЛОДІ ТА РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ У ФОРМУВАННІ ЕФЕКТИВНИХ ПОЛІТИК